Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Lunchdate!

Kategori: Mammalivet

Igår så planerade jag och Joanna att träffas på en lunch date.
Så sitter här hemma nu och gör mig redo för att sen åka mot Söder och äta lunch med henne, vi har så mycket att prata om och måste ju se om hon också ska gå på Sanna's 25 års fest för då kan vi ju dra dit tillsammans, vilket skulle vara riktigt skönt.
 
Har inte så mycket tid, sitter för tillfället att sminkar mig.
Ska försöka ta kort på allting jag använder när jag sminkar mig och filma hur jag lägger sminkningen med mera, för jag vet att ni är många som undrar vad jag använder och hur det ser ut och sådär.
 
Puss!

Kommentarer

  • Therese säger:

    Vad trevligt med lunch-dejt! :)
    Jag vet redan hur du sminkar dig så jag kanske hinner skvallra innan du bloggar om det!! ;D
    PÖSSSS

    2012-09-05 | 08:43:47
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här: