Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Lära-känna-mig-lista

Kategori: Listor.

Är du..

Arrogant: Oftast på fyllan

Osäker: När det kommer till killar, så JA!

Trött: Som fan!

Intressant: Det kan ju bara andra svara på.

Smart: Grymt smart!

Barnslig: Beror på hur man ser på barnsligt.

Liten: Nej, är väl rätt så normal lång.

Lätt: för att träffa nytt folk?

Skoltrött: Vill ju börja plugga, så tror nog inte det.

Rolig: Beror på vem man frågar, haha.

Pratglad: Oftast på fyllan och när jag pratar med min bästavän.

Frågvis: Ibland

Organiserad: Nej!

Hälsosam: Försöker men det är svårt, haha.

Blyg: Ibland

Attraktiv: A L L T I D !

Lätt uttråkad: Ja.

Vegetarian: Nej, lahme is the shit! :)

Besatt: Av SongPop, JA!

Pålitlig: När det verkligen gäller, men skvaller är alltid kul det me.

Filosofisk: Jag vet faktiskt inte, är jag?

 

 

Har du..

För många vänner: Nej

Förföljelsemani: Nej

Tvångstankar: Ja, några få.

Färgat håret: haha ja ett x antal ggr. 

Brutit några ben: Nej

Några piercings: Öronen

Egen dator: Ja men är trasig nu.

Gjort bort dig rejält: Ja tyvärr!

Bra självförtroende: Medelbra.

Komplex: Mina fladderarmar.

Kysst någon: Vad är kyssar? Klart jag har!

Haft sex: Nej, Lilja kom till genom jungfrufödsel, haha.

Tagit nakenbilder: Nej.

Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej.

Varit kär: Ja

Blivit kär i någon på nätet: Nej.

Dumpat någon: Ja :/

Stulit någonting: När jag var yngre.

Gjort något olagligt: Jaa

 

 

Vem..

Saknar du: Inget namn nämnt.

Vill du döda: Vill inte döda, men ge en käftsmäll skulle jag vilja ge många.

Rörde dig sist: Lilja, nu precis innan hon la sig.

Slog du sist: Hemligt.

Kramade du senast: Lilja

Kysste du senast: Inget namn nämnt.

Skrev du till sist: Therese

Vill du vara som: den jag är.

Sårade dig sist: Amar

Vill du bli galet full med: Mina vänner.

Gjorde dig riktigt glad senast: Min dotter för bara någon minut sedan.

Fick du sms från senast: Min nyfunna vän här i Jordbro.

Ringde dig senast: Zandra

Ska du gifta dig med: Den som älskar mig och bara mig.

Får dig att skratta: Mina familj &  vänner oftast, när dom ska vara komiska. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: