Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Lämnad ensam ett tag :/

Kategori: Mammalivet

Nu lär det bli massa inlägg inatt också, haha.
Varför säger jag inte, men jag bara tror så faktiskt.
Therese lämnar mig i hennes lägenhet, för att åka iväg till Mr.M och mysa lite.
Ja, men kul för mig? Både och faktiskt.
En person jag inte träffat på tre år ska komma förbi och vi ska sitta och prata.
Kommer både bli jobbigt och jävligt roligt.
Men allt slutade liksom så konstigt förrut och nu ska vi ses igen.
Alltså va?
 
Nej men det lär nog gå bra.
Lite pinsamt dock att jag ska vara ensam i hennes lägenhet med denna människa.
Jag vet att jag både kommer sätta på min sköld men ändå försöka släppa loss.
Vi har nog jävligt mycket att prata om och diskutera.
 
Så behöver inte sova ensam inatt, wiiiho!
Älskar att ha lite spontana besök såhär, trots att det inte är min lägenhet.
Men det bästa är att jag vet hur mycket Therese litar på mig, annars skulle hon ju aldrig lämna sin lägenhet och låta mig "låna" den, haha. Gud vad fel det lät, men det blir ju typ som att jag lånar den.
 
Hon kommer ju även tillbaka på morgonen och spenderar hela dagen med mig, innan det är dags för mig att hämta Nova på dagis, Lilja är ju hos sin pappa tills på Söndag så jag ska verkligen se till att njuta av den här helgen, Therese och jag är lite sugna på fest imorgon och Lördag men vi får se hur det blir med den saken, vi ska iallafall se till att ta vara på den här tiden.
 
Nej, nu ska jag säga hej då till Therese som är grymt stressad.
Laaaaaaaaaaaaaaaaaaater!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: