Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Lååång dag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!
 
Träffade upp Joanna vid Söder och vi gick förbi henne ett tag för hon skulle fixa lite grejer och sen tog vi oss en promenad till Medborgarplatsen och Söderhallarna där vi valde att äta på Tacobar. Har ju egentligen inte ätit där så mycket under hela mitt liv, men när jag väl gör det så blir jag alltid positivt överraskad. 
 
Vi satt och pratade, vi planerade in att åka till Ullared och även åka en roadtrip i Sverige och så får vi se om vi kommer iväg till Göteborg och till Wales, skulle vara så jävla awesome och bäst ju.
Men vi ska ses på Tisdag igen så då får vi planera lite mer och bättre.
 
Efter att hon gått och jobbat så åkte jag mot Mamma's jobb och var där en stund, innan jag gick och hämtade Lilja på dagis, två av dagisbarnen på Mamma's jobb ville följa med mig och hämta Lilja. Dom är helt förälskad i henne, så jag frågade personalen och dom sa att det var självklart att dom fick följa med.
Dom var så stolta över att inte bara behöva vara på gården utan fick gå utanför.
 
Men vi gick ner till Mamma's jobb igen och väntade på att hon skulle sluta och sen tog vi oss upp till Maggan en sväng, innan Pappa kom och hämtade mig och Lilja.
Då åkte vi mot Flemingsberg och handlade tillsammans med Martin och sen åkte vi hem och nu har vi precis ätit middag och jag ska snart göra en vällingflaska till Lilja innan det är dags för henne att hamna i säng, ska bli riktigt skönt att få ha lite tid för sig själv.
 
Hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: