Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Kvällsinlägg.

Kategori: Mammalivet

 
Nu har nyligen prinsessorna badat och Lilja ligger i sängen för att sova nu.
Själv har jag inga direkta planer, har blivit tillfrågad om två olika grejer men jag vet inte än.
Vi får helt enkelt se hur det blir. 
 
Sitter och äter lite chips och dricker coca cola light nu.
Pringles sourcream and onion är dom godaste chipsen som finns!
 
Nej, vill bara att EN människa smsar mig nu.
Men lär väl inte få något sms eller samtal ifrån den människan.
Så lika bra att ge upp och sluta hoppas på att det kommer sms.
 
Nej, nu ska jag själv lägga mig i ett bad och smsa och så får vi se hur saker blir ikväll.
Vill ju men ändå är jag helt död, men vi får verkligen se hur saker blir.
 
Jalla byye!

Kommentarer

  • maria säger:

    God Natt Vännen.....

    2012-09-09 | 21:50:22
  • kajsa säger:

    Nej nej absolut inte :)

    2012-09-10 | 00:05:52
  • Anonym säger:

    chips och cocacola..
    Är det sånt en GBP patient ska äta?
    trist att se patienter som inte fattat att man måste lägga om hela sitt liv efter en GBP och inte återgå i gamla vanor..
    Det är synd att det är så många som ser en op som en snabblösning för att sedan återgå till chips och flott!

    2012-09-10 | 16:10:32

Kommentera inlägget här: