Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

KRYSSNING!

Kategori: Party

Tjeeena bloggen!
 
Hade en helt galen kryssning, vi träffades vid hamnen vid halv sex eller Stevie kom inspringande vid tjugo i sex och vi tog ut biljetterna och gick på båten direkt. Vi satt oss i hytten och tog lite fanta och rosé och sen vidare mot Fun Club innan taxfreen öppnade. Vi tog en varsin cider där och sen gick vi vidare mot taxfreen och köpte cigg tills kvällen och sen blev det upp till fun club igen och beställa ner cider till hytten. 
 
Jag började sminka mig och göra mig redo samtidigt som jag drack mina cider som jag tagit med ner till hytten. Vi gick upp och rökte och pratade med folk, hade inte sett skymten av Emelie än men det ordnade upp sig när alkoholen kom in mer och mer. Vi gick till hennes hytt och satt där med henne och dom som var där, riktigt trevligt. Dock var ju inte Emelie riktigt på något partyhumör men dock två av hennes kompisar.
 
Vi drog upp till karaoken, jag och Stevie ville ju sjunga men tydligen var det försent.
Så vi drog till fun club och inväntade att bättre musik skulle komma.
Musiken sög på den här kryssningen, men träffade as roliga människor.
Pratade med så många och jag och Zandra skröt lite att vi känt varandra i 22 år.
Sanna fick ju gå upp på scenen i fun club då det var dags för firardags.
 
Det kunde lika gärna ha slutat i katastrof.
Blev bråk, en jävla massa bråk och jag fattar fortfarande inte varför.
Hur fan kan man ta illa upp om man frågar är du kristen eller muslim?
Det är helt sjukt, men men..
Nu kan det bli vidare utredning på det.
KUL? Nej!
 
Bilder från Eskilstuna och kryssningen kommer senare.
Nu ska jag äta middag.

Kommentarer

  • Therese säger:

    Inga fula bilder på bloggen eller facebook nu bara e du snäll!
    Den på ivan vill jag sno! Trots att man inte ser så mycket men ändå <3

    2012-09-30 | 17:40:27
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se
  • Tessan säger:

    hej, jag har försökt få upp therese's header nu, gjort precis som jag gjort innan, men det fungerar inte. är jätteknasigt :(

    men skicka över headern till [email protected] och dina inloggningsuppgifter så kan jag prova ordna headern om du vill...din blogg kanske är mer medgörlig ;)

    2012-09-30 | 18:00:09
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/tessic

Kommentera inlägget här: