Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Känner mig lite som en arab.

Kategori: Mammalivet

Nu har jag varit till centrum och pratat med min nyfunna vän.
Riktigt trevligt om jag själv får säga det, roligt att känna folk i Jordbro faktiskt.
Hann även med en snabb update med Therese också.
Var ju riktigt orolig över hennes mamma och tycker verkligen det är så synd.
Hennes underbara mamma, som alltid är så trevligt & glad.
Sån underbar person, som uppfostrat två fina döttrar till två självständiga och ärliga människor som står för vad dom tycker, en kvinna som förtjänar allt bra på denna jord. 
Jag älskar mina föräldrar och hade jag inte haft dom i livet, så skulle fan hennes mamma få vara min mamma, till max, få lära mig allt det där som inte mina föräldrar kan lära mig då dom inte varit där själv.
 
Nej nog pratat om det.
(Vill du att jag tar bort vad jag skrivit så får du säga till gumman)
 
Nej, sitter och dricker coca cola light nu och äter nötter som jag köpte i centrum.
Så jävla bäst när man har arabnötterna precis brevid mig ;)
älskar ju dom och känner mig lite som en arab, haha.
 
Vad vill ni att jag ska skriva om i bloggen?
Har liksom noll fantasi nu, som sagt så händer det ju inte så mycket i mitt liv nu.
Jobbar, tar hand om mitt barn, äter mat, skiter. 
Kul att skriva om? NEJ!
 
Bosé

Kommentarer


Kommentera inlägget här: