Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Just nu:

Kategori: Mammalivet

Nej, nu ska jag faktiskt ta och äta lite kurdisk mat och njuta lite, haha.
Sen ska jag ta och ringa finaste Therese och prata av mig lite.
Tydligen så var hennes vän A på båten och jag snackade med honom.
Egentligen ovetandes om att det var han.
Lite kul sådär eller?
 
Lilja ligger och sover sen ett tag tillbaka.
Ska väl inte heller vara vaken så länge till.
Börjar bli gammal och pallar inte två intensiva kvällar på rad.
Det börjar bli väldigt mycket nu.
 
Puss!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Haha håller med dig om att man börjar bli gammal. Fattar inte hur man orkade med allt hur länge som helst innan :P

    2012-09-30 | 23:22:23
  • Maria Ester <3 säger:

    Ja det va jag som skrev den kommentaren där uppe :P

    2012-09-30 | 23:23:04
    Bloggadress: http://marialatina.blogg.se

Kommentera inlägget här: