Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Hur fan tänker du?

Kategori: Mammalivet

Hur fan tänker folk alltså?
Jag är så jävla orolig just nu.
Vill egentligen inte bry mig, men känslorna säger ifrån.
Jag måste bry mig, jag måste, det bara är så.
Hur fan kan man vara så korkad och dum i huvudet?
Hur fan tänker man?
 
Jag är egentligen inte förvånad.
Efter allt som varit så förvånar ingenting mig längre.
Men jag blir så irriterad över att jag visste att jag skulle ha rätt.
Vilket jag hade nu.
 
Finns inget jag kan göra.
Eller jo, bara tänka och försöka lugna ner mig.
Men vet inte hur lätt det går.
 
Nej, alltså usch och fy för idioter!

Kommentarer

  • maria säger:

    Man blir ju lite nyfiken vad som hänt, snacka om koder
    Hoppas du har haft en bra helg
    Maaria

    2012-09-02 | 13:04:18
    Bloggadress: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här: