Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Home, sweet home!

Kategori: Mammalivet

Har varit hemma flera timmar nu men Nova har suttit och spelat på Bolibompas hemsida.
Så har busat med Lilja, ätit lunch, busat ännu mer med Lilja, diskat, städat på balkongen och nu sitter jag här vid datorn och har uppdaterat bilder på facebook och ska snart börja spela SongPop.
Har ju inte spelat det på hela helgen, så känner att jag måste ta igen det jag missat.
 
Blev inte så att jag träffade Natalie idag, tyvärr.
Men får helt enkelt träffas någon annan dag.
 
Ikväll blir det korvstroganoff med ris till middag.
Så jävla gott och det är ju Nova som bestämt middagen.
Imorgon har jag inga andra planer än att lämna Lilja på dagis, men eftersom Mamma även jobbar imorgon och det är på samma dagis så tror jag nog att hon tar med och lämnar henne och jag kan ha en skön sovmorgon. Känns som att det behövs, trots att jag sov ut igår tills idag.
Men är ändå typ aptrött.
 
Lite SongPop nu då.
Laaaaaaaaaaater!

Kommentarer

  • Therese säger:

    Jag var också sjuuukt trött!
    SOmnade på soffan, trots att jag sovit hela natten.
    Sjukt!

    2012-09-09 | 18:21:33
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här: