Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

GÖTEBORG VS MALMÖ!

Kategori: Mammalivet

Har mycket tankar på resor just nu.
Fast den här gången tänkte jag skriva om att jag vill åka till en annan stad i Sverige.
Då menar jag självklart inte Gävle, för det har ju blivit mer ett hem för mig än en annan stad.
Men skulle vilja åka antingen till Göteborg eller Malmö nu när jag får pengar.
Visst så tror jag nog att Göteborg har mer att erbjuda när det kommer till utelivet.
Fast jag vet inte till hundra procent om jag ska vara ärlig, dock så älskar jag ju skånska dialekten, speciellt på en snygg invandrare som pratar med skånsk dialekt. BÄÄÄÄSTA!
Få se om jag kommer iväg, inte kan jag ju åka själv.
Utan måste ju åka med någon. 
Men vem ska jag åka med?
Någon som har lust att åka med mig i slutet av September till Göteborg eller Malmö och bara äga någon av städerna och ha det så jävla awesome som man kan ha?
 
Är verkligen grymt sugen på att komma iväg från Stockholm om så bara för en helg, vill verkligen inte vara kvar här mer, vill kunna träffa nytt folk och inte vara rädd för att stötta på någon man inte vill träffa.
 

Kommentarer

  • maria säger:

    Hej. Mysigt.
    Malmö e bättre då kan du bara ta tåget till köpenhamn..
    Har du haft en svensk kille nonngång ?

    Kram Maria

    2012-09-04 | 17:11:20
    Bloggadress: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här: