Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Friday, I'm in love.

Kategori: Mammalivet

Lilja vägrade att somna om.
Nu är ju hennes morfar vaken, så nu busar hon runt med honom.
Ska snart klä på henne och göra henne redo för dagis.
När jag lämnat henne så ska jag träffa Johan och lämna lite grejer.
Därefter blir det hem och ringa en del samtal och sen får vi se vad jag gör.
Är mer död än levande så lär väl vila ett tag.
Har snackat med Jenni om att ses, men just nu känns det långt bort att ens orka.
Men ska försöka komma hem och vila ett bra tag så jag orkar träffa min fina vän.
Vill ju verkligen!
 
Måste även se Hem till gården & några avsnitt ifrån Andra avenyn.
Är så mycket som händer i Hem till gården nu, så går liksom inte att missa något. 
 
Hoppas ni får en überbra start på denna helg.
Peace & Love.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: