Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Eskilstuna.

Kategori: Party

Hej alla glada!
 
Hoppas ni mår bra, jag mår som jag förtjänar.
Igår blev det ju jobb och efter jobbet så begav jag mig direkt till Östertälje för att möta upp Therese & Petra i bilen, då vi skulle åka direkt emot Eskilstuna.
Dom hade ordnat med godis, cola och så stannade vi även och åt på vägen.
Kändes som att vi trodde det skulle ta längre tid än vad det gjorde.
 
Väl framme i Eskilstuna så stannade vi och väntade på vår kompis Mr.I.
Vi åkte efter honom och vi hamnade i Fröslunda, inte det stället jag tycker bäst om direkt.
Men vad gör man inte för partyt liksom? haha
 
Jag duschade direkt när jag kom fram och sen så blev det sminkning, byta kläder och börja med första cidern, även Mr.R var där, riktigt trevligt alltså.
Dom människorna är nog dom roligaste människorna man kan vara med.
Skrattar liksom typ hela tiden med dom, får ont i magen liksom.
 
Vi drack och drack och vid elva så fick vi skjuts in till centrum, vi hamnade först inne på Villan E-tuna, inte riktigt vår stil på ställe, spelade bland annat Hej hej Monika och folket var typ 18 år, så vi drog vidare till Le grande där min vän Mr.S var, vi dansade, pausade, drack och bara hade det allmänt bäst.
Vid två stängde stället och vi fick skjuts "hem" igen.
 
Jag var dock inte färdig med festandet, så jag tog mig på efterfest.
Hade det riktigt jävla nice, var grymt mycket folk också.
Känns som jag känner halva Eskilstuna nu.
Pratade med en jätte härlig brud också, jätte trevlig och gullig.
Vi connectade verkligen.
 
Vaknade imorse och kände inte av så mycket, men när jag ställde mig upp så insåg jag att jag fortfarande var full och inte alls borde rest mig upp men ville ju ha en cigg så bara att ta sig ut på balkongen.
Efter någon timme så beslutade vi oss för att åka hem, och nu har vi precis kommit fram till Södertälje och jag är hemma hos Therese just nu.
Ska väl bjuda in mig själv att äta och sen blir det att börja röra sig mot stan för att möta Sanna och sen även Zandra, ska ju även möta Emelie vid båten sen också.
Kommer bli en riktigt awesome kväll ikväll med tror jag.
 
Bilder från helgen kommer imorgon, i guess ;)
Pussisar!

Kommentarer

  • Therese säger:

    Längtar redan tillbaka!!! (AAAAA)
    Fan vad kul jag hade! ;)

    2012-09-29 | 15:22:27
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här: