Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Det här med draman alltså..

Kategori: Hate me or love me.

Alltså det här med skitsnack, är något jag inte riktigt förstår mig på.
Att stå för det man säger är inte att snacka skit men att snacka bakom ryggen och sen låtsas som ingenting är att snacka skit, genom att starta en helt onödig diskussion eller tjafs för att man hört någon annan snacka är skit snack, betyder alltså att folk börjar snacka om folk antingen för att berätta något om någon annan människa som man själv vet eller hört. Varför ens säga saker vidare? Men om man nu ska göra det så tycker jag att man ska stå för det man säger också. Mina närmaste närmaste vänner vet att jag förrut snackade mycket skit, men dom känner mig även idag och vet att jag hellre uppmanar folk att prata med dom än med mig, jag vill inte höra massa skit om varken en person jag ogillar eller inte, för ingen behöver OGILLA någon som jag inte tycker om bara för jag inte tycker om den, utan alla har en egen vilja när det kommer till mina vänner och jag har min vilja när det kommer till skitsnack. Säger jag något om en människa så antingen vet redan den människan det eller så skulle jag vara människa och stolt nog att våga säga det i ansiktet till den.
 
Förstår inte riktigt alla som tror att man blir vänner med varandra för att skapa problem för andra, det är liksom inte första gången jag varit med om att det ska skapas problem men som ändå i slutändan bara blir pannkaka för att dom jag har valt att ha brevid mig vet hur jag fungerar och vet hur jag resonerar.
Jag pallar inte med drama, jag har lagt det på hyllan.
Men ändå hamnar man ofta inne i draman?
HA HA HA
 
Helt sjukt egentligen att jag som inte vill ha drama i mitt liv är den som har åtminstone ett drama i veckan i mitt liv, nej det är slut med draman nu, jag bryr mig inte direkt om vad folk säger om mig eller ens tycker om mig, det är liksom inget jag orkar ödsla min tid på. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: