Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Dear Mr, call me :)

Kategori: Mammalivet

Har så jävla tråkigt hemma just nu.
Pappa blev sugen på chokladkaka, så har ställt mig och bakat en åt honom.
Ibland kan jag vara snäll, i promise.
 
Sitter även och pratar med Therese, Joanna, J och Ferhat via facebook.
Har frågat Joanna om hon har lust att följa med till Wales och bästa Vicky.
Vicky har redan sagt att det är ok och Joanna skulle kolla upp om det gick.
Skulle vara riktigt roligt om vi kom iväg verkligen.
 
Nej, nu ska jag snart avsluta på datorn och ta och lägga mig.
Är en lång dag imorgon, ska söka massa jobb, kolla utbildningar och ta hand om hemmet innan Lilja är tillbaka från dagis, då det blir dags för middag, morgondagen får nog bjuda på makaroner med köttfärssås.
MUMMA!
 
Ska se om en viss Mr väljer att ringa mig nu på kvällen också.
Skulle vilja prata lite med den människan just nu.
Passar på att säga god natt nu, så hörs vi imorgon!
Jalla bye!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: