Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Dag 8 – Bloggfavoriter.

Kategori: Listor.

Följer ju väldigt många bloggar via bloglovin och jag känner väl inte någon direkt lust att sitta och skriva ut dom 50 talet bloggarna jag följer, dom alla är på något sätt någonting som jag fastnat för med bloggen. Finns vänners bloggar som jag knappt följer men sen finns det dom jag följer tusen gånger per dag, lite som med Therese's blogg, trots att jag redan oftast vet vad som hänt, vem hon pratat med och vad hon gjort och allt annat som händer i hennes liv, vet nästan precis vilken tid varje dag hon måste bajsa liksom.
 
Men hennes blogg är nog den största favoriten om man tänker inom vänner.
Hennes är den första bloggen jag läser och även den sista innan jag går och lägger mig.
Känn dig hedrad gumman, haha ;)
 
Varför jag tycker om hennes blogg? 
Det är nog för hon skriver på ett så vuxet språk och dessutom så märker man att hennes blogg är äkta och hon skäms liksom inte för att berätta en del pinsamheter. Det är verkligen värmande att komma in i hennes blogg och läsa om saker och ting, trots att jag kanske redan vet om det så känns det liksom ännu bättre när jag läser hennes blogg, hon skriver på ett sätt så alla förstår, så enkelt men ändå vuxet och moget.
 
Men om jag måste välja en kändisblogg som är en favoritblogg så måste jag nog välja Carolina Gynning's blogg, den kvinnan alltså! Hon har gått från att ha varit skandaldrottning till att bli en underbar mamma, som verkligen tar vara på livet, lever sitt liv men ändå gör allt så jävla rätt. Dessutom är hon så jävla snygg också och en av dom största förebilderna i mitt liv! 
 
 P.S Klicka på namnen så kommer ni in på deras bloggar! D.S!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: