Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Dag 13 - Så här är jag i skolan.

Kategori: Mammalivet

Går ju inte i skolan nu så kan bara berätta om hur jag var i skolan.
Från 1 - 6 så var själva lektionerna roligast, rasterna var skit, blev mobbad med mera.
Men under lektionerna så lyssnade jag och gjorde uppgifterna.
 
När jag började 7an så lyssnade jag men struntade ofta i läxorna.
Skyllde på att jag glömt uppgifterna i skolan.
8an var likadan.
 
Det var först i 9an som jag började skolka och ha mig.
Jag ångrar det som fan idag och vill bara dra tillbaka tiden.
Visst så fick jag G i alla ämnen förrutom ett, och det var idrott.
Förvånade? Nej det tror jag inte ni är.
Men hade lätt kunnat få högre betyg, speciellt i dom ämnerna som jag tyckte om, som historia, religion, geografi, svenska och även matte när jag började få extra hjälp i det då jag inte varit världsbäst på det.
 
Så jag var väl lat när det kom till läxorna men skötte mig i skolan, när jag kände  för det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: