Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Bra dag.

Kategori: Mammalivet

Tjenare!
 
Det gick grymt bra på jobbet idag.
Tänker inte skriva så mycket om jobbet, då det är barn jag jobbar med.
Det är för mig något privat och något man inte berättar för alla liksom.
 
Påväg hem så åkte jag förbi Centralstation för att gå till Viking line och betala kryssningen, så nu är den betald och klar, så nu är det verkligen verkligen på g att hända på riktigt.
 
Åkte hem och har precis ätit middag och ska snart ta med mig Lilja till centrum och träffa min nyfunna vän och handla lite i affären, behöver frukost tills imorgon och sådär och vill handla redbull så jag har tills imorgon på rasten. Sen blir det hem och lägga Lilja för natten, man märker redan nu hur trött hon är.
Mitt finaste hjärta! ♥
 
Nej, har inte så mycket att skriva.
Händer inte så mycket i mitt liv just nu ju.
Pussisar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: