Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

ARG!

Kategori: Mammalivet

Alltså vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Har fått veta på så mycket saker idag som helt ärligt både stör mig och gör mig så arg.
Hur fan tänker en människa? Hur fan kan man ens behandla en människa så?
Nej jag kan inte riktigt förstå.
 
Finns verkligen folk till allt.
Folk börjar bara äckla mig mer och mer och jag blir bara tröttare och tröttare på hur folk behandlar dom som dom kallar vänner. Är man vänner så snackar man väl ändå inte skit? Jag vet att jag inte har varit något helgon och fortfarande inte är det, men är det något jag slutat med så är det att snacka skit.
Jag behöver inte det i mitt liv längre och det borde ingen behöva.
Aldrig någonsin.
 
Men antagligen är den här människan så jävla osäker i sig själv, vilket är så jävla synd för det är inget fel på den människan, människan är egentligen en helt fantastisk människa som borde tänka mer på sig själv och verkligen ta vara på sig själv men som istället väljer att göra bort sig och snacka skit och göra jävligt dumma grejer både mot sig själv och andra.
 
Nej jag är så trött på hur man kan behandla sina vänner illa.
Det äcklar mig, det äcklar mig hur jävla falsk den här världen är.
USCH!
 
Är egentligen inte bara det här skitsnacket som fått mig att vara på så dåligt humör utan det finns även andra grejer som gör att jag blir så arg, jag förstår inte riktigt hur man kan vara en sån jävla åsna och behandla någon så jävla illa som du gjort, krossat en människas hjärta och själ, krossad någon så grovt mycket, finns inga ursäkter för det du har gjort och tro mig ser jag dig, så skulle jag vilja göra det värsta som man någonsin kan göra mot en människa (enligt mig) och det är att spotta den i ansiktet. 
Det handlar liksom inte om vem som helst, utan om någon som stått mig nära hela livet, någon som funnits där till och från och oavsett vad jag säger alltid kommer älska så otroligt mycket.
Finns nog inga ord som kan beskriva mitt hat emot dig.
Jag ogillade dig innan men nu hatar jag dig.
Det du gjort är det värsta man kan göra.
Du är en hemsk människa!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: