Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

9 september 2012 söndag

Kategori: Mammalivet

Tja tja bloggen!
 
Hoppas ni haft en underbar helg.
Min helg blev inte riktigt som jag tänkt mig men den dög iallafall.
Fick ju träffa min bästaste vän, vilket gjorde helgen helt great.
Trots att jag hade en ganska dåligt humör igår, men gick över ganska fort.
Therese är skitglad på mig med då jag är trevlig mot en människa som hon är intresserad av, sen kan hon säga vad hon vill, för jag som är hennes bästavän ser blickarna, leenderna när hon får sms och ser han.
Jag har ju en tendens att liksom skydda mig själv mot nytt folk, oavsett om jag tycker dom ser bra eller inte, så vill jag inte behöva bli sårad och dessutom inte se mina vänner sårade och därför tar jag fram den värsta sidan så att det antingen blir bättre för alla andra, då dom möt världens jobbigaste tjej eller så är det tack hej.
 
Svårt att förklara egentligen men Therese förstår iallafall, haha.
And thats what only matters..
 
Sitter via en iPad nu och skriver och jag lovar er att det är fan bättre än en jävla dator, så ska fan spara pengar och köpa mig en, så jävla härliga ju.
 
Nej, nu ska jag ta och avsluta och vara social innan det blir hemgång och kanske åka hem till Natalie och mysa med lilla Lloyd tillsammans med Lilja.
Ska även se om det blir middag ikväll.
Skulle verkligen vilja det ju.
Haha.
 
Puss och kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: