Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

6 September 2012 Torsdag.

Kategori: Mammalivet

God morgon älsklingar!
 
Hoppas ni har en fin morgon och att dagen fortsätter i samma spår.
Själva har vi varit vakna sen klockan 04.30 då Lilja valde att gå upp.
Försökte lägga henne igen men hon verkade mest tycka att det var helt ovärt.
Kan ha varit bara för hon hörde sin morfar ute i hallen.
Det är ju verkligen hennes favorit och den enda killen hon går utan att behöva tänka till, men alla andra killar är hon observanta till och inte riktigt går till men just till hennes morfar, då springer hon för glatt och slänger slängkyssar, pussar, kramar och ja vad det nu heter till honom och Lilja är som sagt inte ett pussbarn.
Men till honom går det bra. :)
 
Idag har jag inga planer än att ringa Arbetsförmedlingen och sådär.
Ska bli intressant och se vad dom säger, måste även ringa Försäkringskassan.
Tydligen så har det blivit något fel när dom betalat ut min föräldrapenning.
Verkar som jag fått för lite, vilket inte är riktigt OK!
Ett år av fel summa av försäkringskassan?
Hmm?
Låter som en hel del pengar..
Vi får se vad som säger.
Har ju inte dom bästa erfarenheterna av dom.
Lär väl kriga mot varandra ett bra tag, innan jag ger upp.
Hatar ju att ringa myndigheter och behöva tjafsa med dom.
Det är ju inte riktigt min grej men men.. 
 
Nej, nu ska jag byta blöja och äta lite frukost med prinsessan.
Hörs under dagen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: