Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

5 September 2012 Onsdag.

Kategori: Mammalivet

God morgon!
 
Lilja valde att vakna nu.
Kul? Neeeeeeeeeeeeej!
Är dödstrött och vill bara sova.
Förhoppningsvis så somnar hon om och jag kan lägga mig ner igen.
Inte det roligaste att vakna vid den här tiden.
 
Har en jävla massa aggression inom mig.
Vet vart den kommer ifrån och vet varför den kommer.
Men jag kan inte prata om det, oavsett om jag vill.
Men börjar jag prata så är det inte jag som får problem utan folk omkring mig.
Därför är det bättre att jag är tyst och får känna lite aggressioner.
 
Loggade in på facebook och J skrev till mig det första han gjorde.
Underbar människa!
 
Nej, nu ska jag ta en extremt tidig morgoncigg.
Pussar & Kramar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: