Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

27 September 2012 Torsdag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!
 
Tänkte dra lite snabbt vad jag gjort dom senaste dagarna, i Tisdags var det föräldramöte på Lilja's dagis, var ju inte på bästa humöret när jag åkte därifrån. Blev riktigt irriterad över en del saker som folk sa men nu är det i och för sig lugnt med det, åkte hem direkt efter det och sov så jäkla skönt efter en hel dag på jobbet och därefter föräldra möte. På Onsdag blev det jobb och efter jobb och dagis så åkte och Lilja och träffa Joanna, vi gick en promenad och även kollade lite i butiker, köpte lite små saker till Sanna som födelsedagspresent som jag ska ge till henne på Lördag då det är dags för kryssning. Efter det blev det hem en snabbis och sen vända för att åka till hemlig och sova där. Vi låg inprincip och prata hela natten tills jag somnade, men vaknade upp vid 06.00 och kände att jag inte alls hade sovit en blund men lite hade jag sovit. 
 
Men klev upp, köpte två redbull.
Åkte till jobbet, jobbade och har varit hemma sen jag slutade.
Skulle egentligen haft tvättstuga idag, men känner att jag inte orkar.
Är helt slut, verkligen.
Skulle ha haft det klockan 19.00 men får försöka ordna det på något sätt.
För måste ju ha rena kläder tills helgen.
Imorgon blir det ju Eskilstuna med Therese & Petra.
Riktigt jävla nice faktiskt.
Vi ska feesta galet i en helt annan stad.
 
Och sen på Lördag blir det ju den efterlängtade kryssningen. 
LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR TILLS HELGEN!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: