Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

24 September 2012 Måndag.

Kategori: Mammalivet

God morgon sötnosar!
 
Är ganska stressad, ska åka och jobba. 
Är helt färdig egentligen, Lilja vaknade vid halv fem och trodde vi skulle kliva upp.
Men hon fick inte som hon ville idag, hon fick trotsa sig själv och somna om.
Det är det värsta med att ha barn och jobba, att hon faktiskt kan vakna när som.
Att hon är min väckarklocka oftast, men att den oftast "ringer" innan den ska.
Men hon lyckades somna om i allafall och jag fick sova två timmar till.
 
Nu  ska jag göra oss redo för dagis och jobb och sen drar vi.
Ska bli intressant med en ny arbetsvecka och nya möjligheter.
 
Ikväll så blir det att åka hem till Therese efter jobbet och bara mysa sönder.
Äta god mat, prata och bara få umgås med världens finaste vän.
 
Funderar på om jag ska åka till Gävle den 5-7 Oktober och spendera tid med lite glatt folk.
Det är en orientalisk fest där den 6 oktober som jag och JohannaW funderar att dra på.
Älskar ju sånt, så vad låter inte bätttre än att gå på det då?
Men det är inte helt hundra en, ska även se till att prata med Emelie om vi hinner ses då med.
 
Jalla bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: