Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

22 September 2012 Lördag

Kategori: Mammalivet

Tjenaaa bloggen!
 
Jobbade igår till klockan 16.45 och efter det så hämtade jag Nova på dagis och sen drog vi till minigolfen och så åkte vi hem med Pappa & Mamma. Hemma så la jag mig och var inte meningen att somna men vaknade vid 23.00 och då hade min nyfunna vän ringt och smsat ett x antal gånger.
 
Var där och så blev det så att jag sov kvar där, satt och pratade typ hela natten innan vi la oss och sov, vaknae id 11.00 idag och då blev det hem, mysa med Nova och därefter la jag mig och sov och vaknade när Lilja kom hem vid 16.30. Busat en massa med henne och bara haft en riktig mys dag.
 
Dock så ska jag åka till Sanna snart och fira henne.
Hon blir ju 25 år idag, så det ska firas galet.
 
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: