Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

20 September 2012 Torsdag

Kategori: Mammalivet

Hejhej!
 
Jobbet fick strålande idag, jobbade 08.00 - 16.45. 
Barnen var hur gulliga och underbara som helst, men det är dom oftast.
Dom försöker varje dag testa mig men dom inser ganska snabbt att den refrängen inte funkar med mig, utan jag vet vad varje enskilt barn kan och inte kan.
 
Åkte hem direkt och mös sönder med Lilja.
Dock var jag inte på bästa humöret då det dök upp en del saker som gjorde mig riktigt irriterad, lova mig inte en sak och gör en annan i slutändan, så jävla irriterande.
Men what the fuck liksom.
Det är inte MIN förlust.
 
Åkte med Lilja & Pappa till Flemingsberg och träffade Martin och handlade lite på Pulsen där, Lilja somnade på väg hem fast det är i och för sig förståeligt för vi kom hem för en liten stund sedan.
Lilja hamnade i säng direkt, eller först blev det blöjbyte och välling och att sätta på en pyjamas innan hon fick lägga sig i sängen och somna om. 
 
Imorgon så åker hon och jag med Pappa då jag först lämnar henne på dagis och sen går vidare till mitt jobb, Lilja's pappa tar Lilja ifrån dagis imorgon och det betyder att jag förmodligen kommer spendera min eftermiddag efter jobbet med att gå hem till min nyfunna vän och äta gott och bara få vara.
Lilja's pappa har tjatat till sig att han ska få ha henne tills på Lördag, så lär ju spendera hela kvällen där och bara vila upp inför Lördagen då det först är grillning vid minigolfen och sen blir det att förmodligen åka hem till Sanna och fira hennes 25 års dag, dock är jag inte ett dugg sugen på att dricka.
Vilket är ett gott tecken i och för sig.. Slipper man bakfyllan! ;) 
 
Nej, sitter och smsar med folk nu. 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva i bloggen längre.
Har knappt tid känns det som.
 
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: