Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

19 September 2012 Onsdag.

Kategori: Mammalivet

God morgon sötnosar!
 
Har inte så mycket att skriva, är ganska stressad.
Måste skynda mig för att sen dra till bussen och åka mot jobbet.
Är piggare idag än vad jag var igår iallafall.
 
Nej, efter jobbet blir det att busa sönder och pussa sönder Lilja och bara få ha en riktigt familjedag med henne, måste även ringa Viking Line när jag kommer hem och betala kryssningen. 
Kommer bli helt great, Elin kanske följer med också! :)
 
Längtar verkligen tills det är dags för kryssningen, inte den här helgen utan nästa.
Det kommer bli riktigt jävla grymt, dock kommer inte Joanna följa med då hon fått problem i ryggen och knappt kan gå, så jävla synd egentligen men det kommer bli bra och grymt iallafall.
I bet that!
 
Nej, nu ska jag klä på mig och göra mig klar.
Hörs ikväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: