Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

18 September 2012 Tisdag

Kategori: Mammalivet

Hej! Förlåt för dåligt bloggande idag men har ju trots allt jobbat och har jag tur har jag åtminstone jobb fram tills jul. Hur bäst skulle inte det vara? Igår tog jag och Mr.Bästis en promenad genom stan och pratade om allt och inget, han är verkligen bäst. Efter det åkte jag hem och umgicks med min familj eller först rökte jag en cigg med en nyfunnen vän här i Jordbro, ganska så trevligt faktiskt. Vaknade idag vid sex och kände mig inte så pigg, Pappa körde mig till jobbet och sen tar det bara att köra tills klockan 16.00, då det blev att hämta Lilja ifrån dagis och sen åka med mina föräldrar till Sickla köpkvarter och sen hem. Lilja har inte varit på bästa humöret idag men det var nog bara tröttheten som talade. Samtalat med både Amar och Therese idag. Mina gullefjun alltså! <3 Nej, har inte så mycket att skriva. Ska jobba imorgon igen så blir till att sova nu. God natt mina kycklingar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: