Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

17 September 2012 Måndag.

Kategori: Mammalivet

God morgon!
 
Igår så låg jag och smsade med Mr.O i flera timmar.
Var riktigt roligt, han har ju alltid varit enkel att prata med och alltid förstått mig.
Det är verkligen så skönt att ha en vän som han.
 
Somnade runt 01.00 kanske och vaknade vid 05.20 för Lilja ville vakna då.
Hon fick en flaska välling men sen somnade hon om, så var bara att lägga sig ner igen.
Nu är vi påklädda och jag ska lämna Lilja på dagis och sen blir det hem och ha tvättstuga och städa här hemma, måste städa upp alla leksaker, sen vika in alla kläder och lägga i garderoben när jag har tvättat klart och dessutom byta lakan, så kommer vara en del som ska göras idag.
Vilket är otroligt skönt, to be honest! 
 
Sitter just nu och smsar med Amar.
Han märker hur trött jag är när jag önskade honom en trevlig dag på dagis, fast jag menade ju självklart jobbet men han skrattar bara åt mig och säger att jag åtminstone kan sova igen. 
 
Vi hörs!

Kommentarer

  • Johanna - Mamma till Sami säger:

    Aa vi kan säkert på söndag. Smsar dig mitt nya nr om en stund.

    2012-09-17 | 09:45:41
    Bloggadress: http://lyyckligaste.blogg.se

Kommentera inlägget här: