Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

16 September 2012 SÖNDAG.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!
 
Sov ju hos Therese igår, vi gjorde ingenting speciellt bara mös i soffan, pratade lite till hon somnade sen så pratade jag i telefonen lite innan jag la mig själv för att sova.
Skulle ha spelat minigolf idag, men inte fan vaknade jag.
Haha, Therese hade tydligen försökt väcka mig men det hade inte riktigt gått.
Åt frukost där och tog det lugnt innan hon körde mig till stationen och jag åkte hem och kom nyligen hem och har bara pratat med Mamma och även gosat sönder mig med Lilja, saknat min prinsessa så otroligt mycket to be honest! 
 
Somnade på tåget påväg hem och började drömma.
Snacka om att man somnar djupt, drömde typ en asfin dröm.
Men det kommer aldrig ske på riktigt tyvärr :(
 
Ikväll blir det att kolla Beck och ha lite Söndagsmys med familjen.
Ska bli så mysigt att bara få pussa sönder min dotter och prata med min Mamma.
Älskar såna här kvällar! 
 
Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: