Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

15 September 2012 Lördag.

Kategori: Party

Hej!
 
Hade en trevlig kväll igår.
Har egentligen inte så mycket att säga.
Var full som en kastrull och hade riktigt kul.
 
Vaknade idag vid halv tolv att Pappa ringde.
Skulle ju egentligen ha gått upp 07.30 för att spela minigolf, men svårt att gå upp när jag somnade vid ungefär 08.00 för jag låg och drog mig, och vaknade upp i all hast och bara fixade mig fort och sen åkte mot Söder och spelade minigolf, Therese kom dit och väntade på mig tills vi var klara.
Vi hämtade Petra hos deras mamma och nu sitter vi här i Södertälje och har det supertråkigt, längtar tills maten är klar så jag kan äta, är verkligen hungrig.
Mår illa, har ont i huvudet och är trött.
Ingen bra kombination, visst beror det lite på alkoholmängden från igår.
Men mesta delen är ändå med tanke på att jag är hungrig.
 
Vet inte vad kvällen erbjuder än, kanske blir det myskväll kanske blir det party.
Det får vi helt enkelt se, just nu är allt jag vill att äta liksom, haha.
 
Bilder kommer upp snart också ;)
Puss & Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: