Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

14 September 2012 Fredag.

Kategori: Mammalivet

God morgon, god morgon.
 
Har knappt sovit inatt, inte av någon annan anledning än att det var grymt varmt och jag höll på att dö, det värsta jag vet är att sova om jag tycker det är för varmt, går knappt att sova då liksom.
Men någon timme kunde jag ändå sova, men eftersom jag inte har något barn att lämna på dagis idag och inte kommer ha mitt barn hemma på hela helgen så lägger jag mig och sover snart igen.
 
Besöket har gått och Therese är tillbaka och vi båda är mer död än levande.
Så vi båda ska lägga oss och försöka sova igen, men ville bara uppdatera blogggen först.
 
Har skickat iväg både ett sms till Mr.Bästis och ett till Mr.Hökarängen.
Ska ju kolla om det kanske blir lite paaaarty ikväll, haha.
Skulle verkligen vilja festa sönder idag, dricka en massa och bara må bra.
Lyssna på massa grym musik och dansa.
 
Vi får helt enkelt se hur det blir.
Funderar på att byta nummer också.
Skulle vara riktigt skönt att få byta nummer.
 
Nej, nu ska jag avsluta och lägga mig i soffan och försöka sova.
Hoppas ni haft en bra natt, fin morgon och får en fin dag!
 
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: