Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

13 September 2012 Torsdag.

Kategori: Party

Hej!
 
Igår så skulle vi ju ha åkt hem till Therese och bara haft en myskväll men någonstans innan vi hann iväg så blev det istället planerat att dra på kryssning, vilket nog måste varit en av dom bästa kryssningarna jag varit på. Therese's 2 arbetskamrater var på båten vilket vi inte visste innan vi klev på men vi hängde med dom hela kvällen. natten och dagen innan vi gick av båten, vi fick till och med skjuts av dom till Älvsjö för att hämta Therese bil. Så jävla skönt att slippa tunnelbana och sånt där.
 
Nu är jag hemma hos Therese och har varit här hela kvällen.
Vi har astråkigt och jag försöker få en viss människa att komma hit.
Men tydligen är det alltid jag som ska offra mig för grejer och inte andra.
Fast den refrängen funkar ju inte riktigt på mig, nej!
 
Har väl egentligen inte så stor blogg lust.
Ska försöka slänga in kryssningsbilderna ikväll också.
Så ni får se lite roliga bilder, dock blev bilderna inte alls så bra som jag trodde.
Haha, hade en dålig hår dag, dålig fotodag men vad fan..
Man måste ju bjuda på sig själv.
 
Puss & Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: