Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

12 September 2012 Onsdag.

Kategori: Mammalivet

Tjenare!
 
Hade det supertrevligt på middagen igår, vi pratade om allt och ingenting, allt ifrån kryssningen till allt det här med hen till arabländerna. Tråkigt bara att Joanna hörde av sig i sista minut och sa att hon var sjuk. Men vi kommer ju ses fler gånger så.. När jag kom hem igår så pratade jag med Therese och Amar i telefonen.
 
Blev till att sova, men sov en timme och sen dess har jag varit vaken och legat och vänt mig vet inte vad det är med mig, men Lilja vaknade upp flera gånger inatt och jag låg mest och tänkte på allt och ingenting.
Så jävla jobbigt, hatar alla dessa tankar, hatar att behöva tänka som ett jävla får.
 
Allt jag tänkte på var dig, du var den enda som fanns i mina tankar. Jag saknar dig, jag saknar din kropp, dina läppar, dina ord, din närhet, jag saknar allt med dig, gör så ont i hjärtat att tänka på allt det här, från att ha varit världens lyckligaste till att knappt kliva upp på morgonen. Jag hade allt med dig, men allt är förlorat nu och vi kommer aldrig kunna bli vi igen, oavsett om jag skulle vilja så skulle det aldrig funka.
Det värsta av allt är att du inte ens verkar bry dig om orden jag säger till, om att jag faktiskt mår skit och knappt vet ut eller in längre, du verkar bara skjuta ifrån dig mina känslor för att det ska bli enklare för dig. 
Jag förstår inte hur man kan vara så självisk.
Tårarna rinner när jag skriver det här för jag vet att det spelar ingen roll hur mycket jag skriver, spelar ingen roll hur mycket jag känner, spelar ingen roll hur mycket jag berättar för dig så kommer det aldrig bli du och jag igen, du kommer alltid kasta ifrån dig känslorna, bara för att inte behöva känna.
Du fick mig att må bra, du gav mig allt.
VARFÖR SKA FIN KÄRLEK ALLTID TA SLUT?
 
Skulle ha träffat Madde idag, men vet inte om jag orkar.
Har som sagt sovit en timme och Lilja ändå vara på dagis hela dagen.
Kanske ska jag passa på att sova någon extra timme nu på dagen, så jag orkar med kvällen tillsammans med min dotter och dessutom så att jag kan laga middag och diska här hemma.
 
Nej, har inte så mycket att skriva.
Vet inte om det är så att lingonveckan är påväg och att det är därför jag är så överkänslig för allting nu, brukar ju vara så då men det märker vi ju inom några dagar, haha.
 
Dags för SongPop.
Laaaaaaaaaaaaaaaaater!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: