Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

10 September 2012 Måndag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!
 
Har suttit och kollat på Ipad's nu.
Har även kollat på Samsung's surfplattor och så.
Är ju grymt sugen på att köpa mig en, haha.
Men få se när man har råd att köpa en.
Har ju planerat in så mycket nu framöver.
 
Imorgon är det middag hos Sanna med Joanna och kanske även Zandra.
Vi ska sitta och prata om kryssningen och planera lite. 
BÄÄÄSTA JU!
 
Onsdag så ska jag träffa Madde på förmiddagen efter att jag lämnat Lilja på dagis och sen så ska jag hämta henne på dagis och mysa sönder mig med henne, funderar på om vi istället för att åka hem ska åka hem till Therese och sova kvar där för att få mysa med henne hela kvällen och natten.
 
Helgen bjuder på minigolf spelande.
Jahapp, Pappa och jag ska tävla på ett lag.
Kommer bli riktigt kul tror jag.
 
Sen är det Sanna's födelsedagsfest och avslutningsfesten med minigolfen och därefter kryssning och sen blir det till att börja vikariera i cirka en månad och för dom pengarna så ska jag försöka ta mig till Wales tillsammans med Joanna för att hälsa på bland annat Vicky.
 
Men kanske får jag jobba lite innan på andra ställen så att jag kan köpa mig en iPad, för det är ju helst en iPad jag vill ha och inte en från Samsung
Haha.
 
Så har ju en del planer. 
Fast finns ju alltid en tendens nära mig att alla planer går till spillo.
Men är inte helt hundra på Wales än, utan det får vi se när det närmar sig.
 
Har astråkigt här hemma, ska spela lite SongPop!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: