Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Till min pappa <3

Kategori: Mammalivet

Idag hyllar jag min pappa som trots att han mått dåligt alltid försökt få mig att mina bröder att trivas och må bra i oss själva. Han har kämpat så mycket för att vi ska kunna få det livet han inte hade, för att kunna ge oss allt det som vi ville ha som mindre, stöttat oss genom alla tider, lätta som svåra, hämtat oss mitt inatten tusen tals gånger bara för vi hamnat i problem, gett oss många leenden på läpparna och många skratt, gett oss så mycket. Han är inte bara världens bästa pappa utan världens bästa morfar/farfar, han har gjort allt för mig och kommer göra så mycket mer för sina barnbarn. Idag är inte bara fars dag utan från och med nu är det även morfar och farfars dag också. Du har gett mig ljus pappa och du är Liljas absoluta favorit, tror inte jag skulle vara lika stark som mamma och person utan dig. Du är stjärnan i mitt liv!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: