Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Nathalie

Kategori: Mammalivet

till dig Sussie: Jag sitter här och skrattar åt din sorgliga kommentar... Vem är du att döma någon du inte ens känner? Jag tror att Emelie skriver mer om sitt "partyliv" än sitt mammaliv just pga sådana människor som du, tror att du vet allt om henne bara för att du läser hennes blogg, herregud... Du påstår att Emelie inte skulle vara en bra mamma, men vet du vad? hon är den bästa mamman till sitt barn! "en bra mamma röker inte,dricker inte" nu får du väl förfan ge dig! man är ingen dålig mamma för att man röker eller passar på att gå ut och ha roligt med sina vänner när dottern är hos sin pappa. Jag själv röker men inte i närheten av min dotter och det tror jag inte att Emelie heller gör. Så onödigt elak kommentar och den visar bara att det är DU som är omogen. 

Till dig Emelie: fortsätt vara stark och ta inte åt dig av vad folk skriver för elaka kommentarer till dig, du är så mycket bättre än dom! och sluta för fasen inte blogga! :) kramis/din trogna läsare.
 
 
 
 
 
 
Tack så jätte mycket för din varma kommentar.
Blev jätte glad och är otroligt glad över att du läser min blogg.
Jag försöker vara stark, älskar ju bloggen och blogga för mina härliga läsare.
Jag bloggar ju mesta dels för min skull, för att se hur livet pendlar då och då.
Men nu när jag har en del läsare, så fina som dig, vill jag ju absolut inte sluta.
Tack återigen för din fina kommentar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: