Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Anonym.

Kategori: Hate me or love me.

Du ser så sliten ut och du ser äldre ut än vad du är, och det är för att du röker och dricker så mycket. Du ser ut att vara typ 40. Jag är 47 och ser ut som 27 för att jag inte röker eller dricker, jag har aldrig rökt i hela mitt liv. Alla säger att jag ser så väldigt ung ut. Jag är så stolt att jag inte röker. Sen är jag vegan för djurens skull och det har jag varit i 33 år nu, och det är jag väldigt stolt över med
 
 
 
 
 
Hej!
Kul att du tog dig tid att kommentera en helt onödig och dryg kommentar i min blogg.
Du verkar inte ha så bra självförtroende själv med tanke på att du försöker visa dig bättre än någon annan, men en sak.. Jag struntar i om du är 12 eller 100, det är aldrig okej att trycka ner någon annan för att må bättre själv och det borde DU som verkar vara så mogen och klok 47 årig kvinna veta.
Hur gammal du än tycker att jag ser ut att vara så bryr jag mig inte särskilt mycket, med tanke på att orden inte alls stämmer, visst kan även jag se äldre ut än vad jag är när jag är nyvaken men varför är jag fortfarande tvungen att visa leg när jag handlar cigg, handlar på systemet med mera? 
Hade jag sett ut som 40 hade jag garanterat inte behövt visa det.
Men som sagt, tack för att du verkar ha så ointressant liv själv att du måste få dig lite uppmärksamhet via min blogg, ha ett bra liv, skaffa ett ligg och självförtroende och återkom!
Hej svejs!

Kommentarer

  • Hannah säger:

    Word! Hahaha skott i råttan är nog vad hon saknar, klockrent! :D

    2012-11-04 | 19:32:24
    Bloggadress: http://hannsi.devote.se

Kommentera inlägget här: