Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Anonym.

Kategori: Mammalivet

Hej! Råkade komma in på din blogg via en annans och jag måste bara säga vilken otroligt stark och fin människa du verkar vara som kämpat på trots skit som hänt (som du skrivit om, känner ju inte dig). Själv ger jag upp jättelätt, försöker jobba med mig själv för livet blir ju mycket roligare om man vågar leva det fullt ut trots motgångar. Jag är mer typen som kan bli liggande i sängen och stirra i taket en hel dag när life stinks...Kanske är skillnad när man blir mamma också, då kämpar man ju för det/dom också!? Anyways, fortsätt skriva och ignorera ev. idioter som kommenterar/jävlas på bloggen eller i verkliga livet...Håller på dig! Du blev förresten skitsnygg i det mörka håret, passar jättefint till dina ögon. /M
 
 
 
 
 
 
Hej!
Tack så jätte mycet för din varma kommentar.
Den gjorde min kväll och det första jag gjorde när jag såg den var att smsa Therese och berätta att jag fått en så fin kommentar som verkligen gjorde min kväll och morgon idag. 
Jag har precis som du varit den som ger upp väldigt enkelt, det gör jag fortfarande när det kommer till att byta lampa eller något annat, men när det just kommer till känslor och att må bra i sig själv så har jag inte gett upp, har verkligen strävat i flera år efter att få må så bra som jag gör nu och jag har lyckats, har aldrig trott på mig mer än jag gör nu och jag tycker du alltid ska tänka på att alltid ge det bästa du har.
Du kan inte göra mer.
 
Självklart har mitt barn en del med styrkan att göra.
Inte så att jag blev starkare för jag fick henne, utan jag var tvungen att tänka på att hon måste ha en stark, glad och lycklig mamma och för mig handlar ju uppfostran mycket om att få sitt/sina barn att må bra i den man är, att våga tro på vad man vill, stå upp för sig själv och sin familj, stå för vart man kommer ifrån.
Och hur skulle jag kunna ha lärt henne det om jag själv inte kände det just då?
 
Tack ännu en gång för din fina kommentar.
Jag försöker att skita i onödiga kommentarer och blogga för såna som du!
Ta hand om dig & glöm inte att se efter dig själv & dom du älskar.
Kram!

Kommentarer

  • maria säger:

    fin kommentar
    Ta åt dig
    Kram

    2012-11-28 | 18:54:10
    Bloggadress: http://www.iahoglund.blogg.se
  • Anonym säger:

    Vad glad jag blev över ditt svar..Tack för dina råd och för att du delar med dig av ditt liv :). Kram till dig och din fina dotter./M

    2012-11-28 | 22:40:25
  • Tess säger:

    Det var fint skrivet. :)


    Kram

    2012-11-29 | 18:23:33

Kommentera inlägget här: