Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Pengarna på bordet.

Kategori: Mammalivet

Började kolla på Pengarna på bordet och laddade direkt ner appen.
Asrolig app, man får svara på samma frågor som dom i tv:n samtidigt.
Kommer sitta fastklistrad med det varje Måndag klockan 20.00 framöver.
 
Har en dålig kväll känner jag.
Sitter vid datorn för första gången på flera flera dagar.
Bara för jag har enklare att skriva ifrån en dator och tycker dessutom det blir finare.
Vill helst av allt bara prata med Therese nu och röka massa cigg tillsammans på min balkong.
Men hon jobbar och jag ska ju ändå sova snart, inte för att jag måste utan snarare för jag vill.
Vill typ glömma den här dagen lite, är på värsta depphumöret trots att jag inte behöver.
 
Allt är iallafall löst med Liljas pappa och mig.
Han förstod mig tillslut, vilket känns skönt.
 
Älskar ju att blogga, både från datorn & mobilen.
Har mest blivit från mobilen dock.
Men ska bli bättre att använda datorn också.
Men blir väl lätt hänt att man glömmer den, när jag nu kan göra allting via mobilen.
Bästa känslan ju!
 
Hoppas ni har haft en bra start på veckan.
Nu ska jag ut på balkongen och ta en cancerpinne.
Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: