Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Patetiskt!

Kategori: Mammalivet

Till alla er patetiska människor som bryr sig mer om mitt liv än deras egna liv. Nej jag har inte träffat någon ny, Amar betyder fortfarande oerhört mycket för mig och jag saknar fortfarande tryggheten vi hade med varandra, saknar all den kärlek vi gav till varandra. Det är svårt att träffa någon ny när den gamla fortfarande sitter kvar djupt inne i hjärtat, han är fortfarande den jag ringer när det känns som mitt liv är påväg att rasa samman. Till skillnad från er så verkar jag kunna ha killkompisar att träffa och prata med utan att behöva sära på benen!! Så jävla trött på ert snack nu, allt ni säger kommer ändå fram till mig och en vacker dag så är det ni som kommer få äta upp era egna ord. Ni borde kanske ta och skaffa er ett liv istället för att bry er så jävla mycket om mitt. Som jag skrev förrut, ni är smutsen under mina skor och jag är inte den som önskar många ont men kanske borde ni få känna på lite smärta för att kanske förstå att det här är en av dom värsta sakerna jag varit med om, förlorat kärleken i mitt liv, förlorat den människa jag planerar att gifta mig med och skapa en större familj med och dela hela mitt liv med. Tryck ner på mig om ni vill, men jag står med båda fötterna på jorden och vet att mitt liv är mycket mer intressantare än ditt efter som du ägnar all sen tid du gör för att smutskasta mig. Jag är inte som er som byter killar som jag byter strumpor och definitivt inte älskar varje kille efter en timme. Ert snack gör mig bara starkare, gör mig bara mer stolt över mig själv som står emot den falska vänskap ni ger varandra och folk runtomkring, gör mig stolt att jag är så bra mamma, faster, dotter och framför allt vän till dom få nära vännerna jag har.

Så nu vet ni det också!
Hej!

Kommentarer

  • Tess säger:

    Så bra skrivet! Go Emelie!

    2012-11-13 | 01:22:53

Kommentera inlägget här: