Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Nov. 17, 2012

Kategori: Mammalivet

Är faktiskt ganska sugen på att dra till Gävle, bara för att gå på Heartbreak och få dansa loss till grym musik och bara få äga golvet.

Men det lär inte ske på ett bra tag så att säga. Först så blir det ju att se mina älsklingar cheb khaled, medina och shan atci i december och därefter tar jag och Lilja nog en tripp till Sundsvall för att träffa Rayan och hennes underbara familj för att sen därefter kanske ta mig till Gävle, allt jag bestämt mg för är att jag INTE ska vara i Gävle på nyår för det kommer nog väcka då jävla mycket minnen.
Jag och Amar blev ju tillsammans på nyårsafton då det blev 2011 och firade ett pr när det blev 2012 och har nog aldrig haft det bättre än dom nyårsaftorna.

Jag och Joanna funderar ju på att bjuda hem lite folk till henne och ha en brak fest, skulle kanske vara något eller!?!?

Men till Heartbreak och dansa loss ska jag till innan detta år är slut, det är en sak som är säker för att när det nya året kommer så ska jag nog säga farväl till Gävle på riktigt och starta nya kapitel i livet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: