Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Missförstånd

Kategori: Mammalivet

Funderar på att åka bort ett tag med Lilja, känner ju folk lite här och var i världen och jag skulle behöva ett riktigt miljöombyte, lär väl aldrig ske men skulle vara riktigt skönt att bara få träffa nya människor, se nya saker och lära sig nya saker..
Drömma kan man ju alltid göra.

Sitter och smsar med Liljas pappa nu, försökte få fram en sak på ett bra sätt men tydligen blev det bara fel.
Känns väl inte sådär jätte bra.
Men what a fuck?!?
Jag har förklarat hur jag mena och sen får vi se om den människan förstår det, är ju inte det enklaste att ibland förklara saker för en del människor..

Men aja.
Så länge jag vet vad jag mena så vet jag att jag inte gjort fel, hoppas bara han förstod vad jag mena.

Det är helt enkelt svårt att förklara men kort och enkelt så blev det ett missförstånd.

Men nu ska jag göra Lilja redo för sängen och sen mysa framför soffan med chips, coca cola light och frön.

Laaater!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: