Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Mini -spa

Kategori: Mammalivet

Nu har jag legat i badet i över en timme.
Rakat benen, haft ansiktsmask, gjort sudoku och bara haft lite egen tid.
Hunnit prata med Therese inför morgondagen också, min bästis kommer ju hit och sover och vi satsar på utgång imorgon.
Helt underbart!

Känns som vi knappt träffas längre men vi vet ju ändå vart vi står och har varandra så det viktiga är ju egentligen inte att vi träffas utan ärliga mot varandra, vilket vi är.

All tvätt jag skulle tvätta är dock inte klar så vet inte hur allt ska hinna bli rent imorgon.
Behöver både leggings och bh rent tills imorgon, men förhoppningsvis så blir det bra iallafall och det hinner torka och bli rent.

Har ju redan valt outfit för imorgon och det är inte vanligt, men efter jag fick kläderna från Natalie så kommer det inte vara så svårt att välja outfits,haha.

Längtar galet tills imorgon, samtidigt som jag inte vill att det blir imorgon eftersom det är sista dagen på vikariatet.
Känns jävligt tungt må jag säga.

Ligger i min säng nu och smsar med C som inte verkar på toppenhumör just nu.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: