Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Kan inte sova

Kategori: Mammalivet

Kan inte sova.
Fast är inte så konstigt när jag slockna från 18.00 - 22.00 men vaknade upp med en klump i magen att något hänt.
Kan väl inte säga hänt men såg en sak som gjorde mig otroligt arg och rent utav jävligt besviken och irriterad, ville bara kunna skrika ut min ilska men pratade med Amar och Therese och Mamma som gjorde att jag blev lugnare, även C försökte lugna mig.

Så nu känns det bra igen.
Nu när jag vet att jag inte är ensam med att tycka som jag tycker.

Försöka sova nu då.
Natti natti!

Kommentarer

  • Therese säger:

    Skit i alla idioter hjärtat!
    O sov gott nu. Jag önskar jag fick sova också!

    2012-11-22 | 02:39:01
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här: