Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

JUST NU:

Kategori: Mammalivet

Sitter och smsar halvt som halvt med Libanesen, Amar och Mr.C.
Ibland så undrar jag verkligen vad som är fel på killar?
Eller jag undrar nog det hela tiden, dom skyller på tjejen men är det verkligen vårt fel jämt?
Jag tror han inte det, vi tänker olika fine men det är väl inte bara vi som ska lära oss att prioritera saker här i livet, det är väl även killar som ska kunna avstå från en del saker och inte bara tjejen?
Har haft mig världens tankeställare om massvis med saker.
Inte för jag blev klokare för det, men what the fuck liksom!
 
Lilja har nyligen hamnat i säng, så jag ska snart ta och ringa Therese och prata lite.
Älskar ju våra updates, vi pratar ju om det mest sjukaste sakerna man kan göra.
Det är bara hon och jag som kan komma på såna där saker som ingen annan kan.
 
Är sjukt trött men har bestämt mig för att se Solsidan, Hellenius hörna och Beck - Gamen idag.
Har ju sovit sjukt mycket nu känns det som, trots att jag kom hem 07.30 idag.
Men jag sov ju heela dagen igår liksom, så kanske lika bra att hålla sig vaken.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: