Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Ingen nytta gjord.

Kategori: Mammalivet

Har inte kommit iväg till Haninge idag.
Har varit annat att göra tyvärr.
Har städat lite, tagit hand om Lilja, kollat Hem till gården.
Aa egentligen sånt som kunde vänta.
Men jag ringer till Haninge kommunhus i morgon och pratar med dom.
Bättre att kanske prata med dom först istället för att bara kliva in ?
 
Nu leker Lilja runt här på golvet nedanför mig och jag kollar biljetter till Wales.
Dock så hittar jag bara med mellanlandningar i Amsterdam och det känns inte som det roligaste.
Så ska även förbi Ticket någon dag snart och kolla billiga biljetter.
Någon som kanske vet någon billig sida med billiga biljetter?
 
Skulle vara grymt att få komma dit och träffa mina tjejer där.
Dom är ju helt amazing girls så varför inte liksom?
 
Nej, nu ska jag leka med Lilja.
Hörs!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kolla resfeber.se och använd deras priskalender då får du upp flera dagars alternativ med priser. Skulle också tro att ryanair har billiga resor. Norwegian air har nyss släppt en massa billiga biljetter på internet bokningar.
    Lycka till

    2012-11-21 | 16:04:44
  • Therese säger:

    Skulle vart såå kul att åka dit över nyår.
    Men synd att biljetterna är så jävla dyra!

    2012-11-21 | 17:37:59
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se
  • Therese säger:

    Antar att det var du som frågade om Ayad??
    Jag vet inte om han kommer. Har inte frågat...
    Jag får se nästa lördag haha :)

    2012-11-21 | 20:37:44
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här: