Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Hos Maggan!

Kategori: Mammalivet

Var tröttare än Jesus när jag kom hem till Maggan igår, Lilja var redan där eftersom hon hämtade henne ifrån dagis. Mamma och pappa kom förbi för att lämna lite saker jag glömt men sen åkte dom och Lilja busade runt tills det var dags att sova.

Hon somnade ganska snabbt trots att det inte var hemma men hon var ju trött också.

Nu sitter vi och äter frukost eller Liljs busäter, för hon springer runt samtidigt.
Älskade barn!

Nej nu ska jag göra oss klar så vi kan börja åka snart.
Puss!

Kommentarer

  • Malin - mamma till Savannah säger:

    sötnosen Lilja :)<3

    2012-11-02 | 09:19:30
    Bloggadress: http://Elinorsdotter.blogg.se
  • Anonym säger:

    Du ser så sliten ut och du ser äldre ut än vad du är, och det är för att du röker och dricker så mycket. Du ser ut att vara typ 40. Jag är 47 och ser ut som 27 för att jag inte röker eller dricker, jag har aldrig rökt i hela mitt liv. Alla säger att jag ser så väldigt ung ut. Jag är så stolt att jag inte röker. Sen är jag vegan för djurens skull och det har jag varit i 33 år nu, och det är jag väldigt stolt över med

    2012-11-03 | 11:08:44
  • Anonym säger:

    Du ser så sliten ut och du ser äldre ut än vad du är, och det är för att du röker och dricker så mycket. Du ser ut att vara typ 40. Jag är 47 och ser ut som 27 för att jag inte röker eller dricker, jag har aldrig rökt i hela mitt liv. Alla säger att jag ser så väldigt ung ut. Jag är så stolt att jag inte röker. Sen är jag vegan för djurens skull och det har jag varit i 33 år nu, och det är jag väldigt stolt över med

    2012-11-03 | 11:08:46
  • Hannah säger:

    Till Anonym!

    Du verkar ju faktiskt inte ha ett bra liv, då du måste klanka ned på Emelie! Hur fräsch ser man ut när man är nyvaken? Och att hon skulle se ut som 40? Haha snälla människa, gå och boosta ditt självförtroende någon annanstans! Vegan? Vad har det med saken att göra? Du är i alla fall patetisk som sitter och trackar ned på en ung tjej på hennes egna blogg!

    Till Emelie: Du är vacker och ser jäkla ung ut! <3

    2012-11-03 | 23:00:35
    Bloggadress: http://hannsi.devote.se

Kommentera inlägget här: