Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Helgen!

Kategori: Mammalivet

Hejhej!
 
Har haft en grym helg.
Fredagen började med att jag mötte upp Therese i Älvsjö efter mitt jobb och vi åkte till mig och åt lite mat, sen hoppade jag in och tvättade håret och därefter sminkade mig efter jag sminkat mig så blev det till att börja dricka cider, vi var väl inte riktigt på g, det tog ett tag för oss men vi beslutade oss för att gå till Libansen.
Vi satt där ett tag och sen gick vi mot Jordbro station och åkte mot Haninge centrum och Nya Brasserian, var inte så mycket folk som dansade där inne men var ett sjukt jävla drag ändå. 
Vi shakade loss ett bra tag där men sen så gick vi ut därifrån tills dom stängde.
 
Då satt vi och pratade med massa folk, träffade en kille jag och några andra kompisar hade kontakt med när vi var typ 17-18 år, alltid kul att höra hur mycket man förändras både utsidan och på insidan.
Att man inte verkar vara samma idiot som man var en gång i tiden, haha.
 
Vi träffade Libanesen igen utanför Kebabhouse och vi gick och såg en brud ligga i sin egna spya, ingen gjorde något förrutom Therese och jag som försökte prata med henne och fråga om dom verkligen var hennes vänner och sådär, men fick inte så bra svar. 
 
Sen ropade Erdal (killen från förr) att vi skulle hoppa in i taxin, då han ändå bor i Jordbro tyckte han det var dumt om vi skulle betala en egen när dom kunde betala den åt oss.
Haha.
 
Lördagen började med att jag sov fram tills klockan 17.00, hade dock smsat lite med Johanna om att vi skulle ses på kvällen då hon var barnledig, så jag fixade mig och började åka mot henne, vi möttes upp i Högdalen vid 20.00 och då blev det en liten promenad innan vi kom hem till henne och började dricka och satt och pratade om Mr.Hemlig och alla andra karlar som funnits runt om oss. 
 
Vi drog med bussen mot Fittja och Evelyn hoppade på bussen i Huddinge station.
Vi blev väl lite berusade under resan men det var grymt kul, skrattade som aldrig förr.
Vi kom fram till Johanna's kompis N och där satt vi och drack lite innan vi drog.
Jag och Evelyn lämnade av Johanna i Gullmarsplan och sen så gjorde vi inte så mycket mer än att åka tunnelbana kändes det som.
 
Kom iallafall hem vid 07.30 och då ville jag bara sova.
Min mamma som är så snäll hämtade Lilja så jag fick sova ett tag.
Men vaknade när dom kom hem och sov middag när Lilja sov middag.
 
Haft en update med Therese nu och sitter och smsar med Mr.C.
Ska äta middag nu och sen blir det att lägga in bilderna ifrån helgen på datorn.
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: