Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

God morgon!

Kategori: Mammalivet

Åkte och träffade Mr.C igår.
Vi gick en promenad och pratade om livet och minnen vi har från tidigare i livet, riktigt nice.

Kom hem vid tolv på natten och då slocknade jag rätt så snabbt, hann äta lite och prata med Therese i telefon.

Vaknade vid halv fem imorse för Lilja ville upp och härja då.
Är sjukt trött men bara att bita ihop, det är bara idag och imorgon kvar och sen är det helg.

Liljas pappa smsade mig igår och frågade om han kunde ha henne fredag till lördag, jag kände faktiskt att jag ville säga nej för jag ville själv vara med henne men sen tänkte jag på tröttheten sön är inom mig så imorgon efter jobbet blir det hem att sova hela kvällen.
Bästa ju!

Inge party här inte.
Väntar tills den 8-9 december nu.
Ska bli skönt att få vila upp sig på sina "lediga" helger och bara kunna unna mig själv något.

Få se om det blir hem till Nova efter jobbet, hon fyller ju 6 år idag.
Stora tjejen!

Nej, nu ska jag kasta vatten i ansiktet.
Tröttare än åsnan nu.

Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: